23 Nisan 2008 Çarşamba

kendi kendine nişan alan bir sniper idim savaşın kenarında

bana
artık bana inanmadığını söyle artık
çünkü ben uzun zamandır söyleyemiyorum sana nasıl da inanmadığımı
nasıl da yalandan güldüğümü
nasıl da sıkıldığımı dinlerken

bana
artık bütün bu saçmalıktan bıktığını söyle
çünkü ben bıktım her sabah tenime işlemiş aynı pislikle uyanmaktan
ışıl ışıl güneşin içimi umut dolduruyormuş gibi yapmasından
aynı hayalleri tekrar tekrar kurmaktan

bana...

artık beni sevmediğini itiraf et!

adrian...adrian...

5 yorum:

Ami dedi ki...

adrian derken?

eraxare dedi ki...

adrian kucuk bi bebek sadece
:)

Adsız dedi ki...

It's not my first time to pay a visit this web site, i am browsing this website dailly and take good facts from here every day.

Here is my web page; Studying Abroad Trip
Take a look at my weblog : study abroad korea

Adsız dedi ki...

I'm really impressed together with your writing abilities and also with the structure for your blog. Is this a paid subject or did you modify it yourself? Either way stay up the nice high quality writing, it is rare to look a great weblog like this one nowadays..

Also visit my page; SEOPressor V5 review

Adsız dedi ki...

Hello, І think уοuг blοg mіght be hаving browѕеr
сompаtibіlіty issuеs.
Whеn I loоk at уouг blog sіtе
in Ie, it looks fine but ωhen opеning in Internet Explοгеr, it
has ѕome ovегlаpping.
I just wanteԁ tο give you a quіcκ heaԁs up!
Other then that, grеat blog!

my webpаgе SΕОPressor V5 revіeω ()